21 Aralık 2012 Cuma

Best Of "StyleZOOM"

 2012 yılının son günlerini yaşarken, geçmişe bir bakalım, mazide neler olmuş neler bitmiş diye bir bakalım istedim. Fashionandgusto blog'da her ay birbirinden farklı isim, birbirinden farklı stil sahibi insan ile karşınızdaydım. 
Mart ayından bu yana neler yapmışım, Style Zoom bölümünde hangi isimleri konuk etmişim diye maziye dalmışken neden bir "Best Of" yapmıyorum ki dedim.Dedim ve hayata geçirdim. İşte karşınızda stilleri ile bloguma konuk olan isimler ve stilleri.


Elfide ile "Country Girl" konseptinde yaptığımız çekimden. 



Blogumun açılışını, Nesli ve Mihri ile yapmıştık. Bu fotoğraf da benim Best Of'umun ilk sıralarında.  


Orkun'la İzmir'de gerçekleştirdiğimiz çekimden.


Tuba ile yaptığımız çekimden bir kare.Bir film karesini andıran fotoğrafıyla belleğimizdeki hatıraları tazeliyoruz.


Ezgi'yle hayli renkli geçen çekimden bir kare.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder