19 Aralık 2012 Çarşamba

Mutluyum, Gururluyum!

Geçtiğimiz Mart ayından bu yana epey emek harcadım, yol katetim. Bu emeğin karşılığını Aydın Doğan Vakfı'nın düzenlediği Genç İletişimciler Yarışması gibi, önemli ve büyük bir organizasyondan ödülle taçlandırmak süper oldu. İnsan, içindeki gücü, hayattaki misyonunu/amacını keşfettikten sonra aslında hiçbir şeyin zor olmadığını görüyor. Ben küçük bir adım attım belki ama, şimdi bu küçük adım kocaman bir ayak sesine dönüştü. Blogum sayesinde kitlelere ulaştım. Benim gibi hayattan zevk alan, gustoları olan insanlara. Yani fashionandgusto insanlarına. 
Bu başarı fashionandgustonun, bu başarı siz takipçilerim sayesinde. Tebriklerini ve iyi dileklerini eksik etmeyen tüm takipçilerime teşekkürler.



 Özellikle beni mutlu eden ise seçici kurulun blogumu ödüllendirirmesinin gerekçesiydi. 


4 yorum: